طاقچه

همه کسب و کار ها قوانین و مقررات آگهی ها

قوانین و مقررات انتشار

قوانین و مقررات انتشار استفاده از اعتبار در طاقچه

کاربر برای استفاده از اعتبار در طاقچه،‌ ضمن رعایت قوانین عمومی طاقچه\r\nملزم به رعایت همه قوانین زیر است:

 

  • شما\r\n ( کاربر) برای استفاده از خدمات مختلف « طاقچه »، به ایجاد حساب\r\n کاربری نیاز دارید و با تاسیس حساب کاربری می‌پذیرید که این قرارداد را به\r\n طور کامل مطالعه کرده‌اید و شرایط و قوانین آن را پذیرفته‌اید.
  • مطابق\r\n قوانین و مقررات ایران، برای خرید و فروش و استفاده از سرویس‌های تجاری، دارا\r\n بودن حداقل سن قانونی لازم است. فلذا شما (کاربر) می‌بایست 18 (هجده) ‌سال\r\n تمام یا بیشتر سن داشته باشید و در غیر این صورت تنها با مجوز و نظارت قانونی\r\n والدین قانونی یا سرپرست قانونی خود می‌توانید از خدمات « طاقچه »\r\n مانند افزایش اعتبار و استفاده از آن در حساب‌تان استفاده کنید.
  • برای\r\n استفاده از اعتبار و افزایش آن از طریق حساب کاربری‌تان لازم است یک شماره\r\n همراه معتبر و متعلق به خودتان ارائه کنید. در غیر این صورت، شما (کاربر) در\r\n برابر مالک شماره همراه تماماً و کاملاً مسئول خواهید بود. همچنین با هر\r\n شماره همراه فقط یک حساب کاربری و یک اعتبار می‌توان ایجاد کرد.
  • اعتبار\r\n شما به همه معاملات خرید و فروش شما پیوند می‌خورد و شما به عنوان کاربر صاحب\r\n حساب و صاحب اعتبار آن را افزایش یا کاهش می‌دهید.
  • اگر\r\n شما (کاربر) به عنوان یک واحد تجاری (شخصیت حقوقی) برای ثبت و تاسیس حساب\r\n کاربری در « طاقچه » اقدام می‌کنید، به صورت شخصی اقرار و ضمانت کرده‌اید\r\n که به عنوان نماینده آن واحد تجاری (شخصیت حقوقی) اختیار و قدرت موافقت و\r\n تبعیت از قوانین و شرایط استفاده از « طاقچه » را به عهده دارید.\r\n همچنین قید می‌شود که واگذاری حساب‌ کاربری به غیر، در « طاقچه »\r\n تعریف نشده است.
  • مسئولیت\r\n حفاظت از اطلاعات و امنیت حساب کاربری، مانند نام کاربری و رمز عبور(به زودی)\r\n و امنیت اعتبار با شما (کاربر) است. لذا در حفظ و ارتقاء امنیت رمز عبور خود\r\n مراقبت‌های لازم را داشته باشید و در صورت سرقت یا مفقود شدن اطلاعات کاربری\r\n در اسرع وقت به « طاقچه » اطلاع دهید. همان طور که در بالا ذکر شد\r\n مسئولیت همه فعالیت‌های انجام شده از حساب کاربری به عهده کاربر (شما) است.
  • ممکن\r\n است « طاقچه » در شرایطی، از کاربر درخواست ارائه مدارک، اطلاعات\r\n تکمیلی و احراز هویت کند. در این صورت، کاربر (شما) متعهد خواهد بود مدارک و\r\n اطلاعات درخواستی را طبق زمان اعلام‌شده از سوی « طاقچه » ارائه کند.\r\n در غیر این صورت، « طاقچه » می‌تواند حساب کاربری را مسدود کند و به\r\n کاربر هیچ خدماتی نظیر خدمات اعتبار ارائه نکند.
  • افزایش\r\n اعتبار حساب کاربری شما در « طاقچه »  فقط از طریق درگاه پرداخت متصل به پلتفرم «\r\n طاقچه » ، عودت وجه از محل کنسلی سفارش‌های حساب کاربری شما (به زودی) و\r\n استفاده از لینک دعوت از طریق حساب کاربری شما مطابق قوانین دعوت اتفاق می‌افتد.

دریافت مشاوره رایگان
09370009812