طاقچه

همه کسب و کار ها قوانین و مقررات آگهی ها

قوانین و مقررات

قبل از استفاده از سایت , حتما قوانین را مطالعه بفرمائید.
ثبت نام و استفاده از وب سایت به منزله قبول قوانین توسط کاربر میباشد.
اکثر مطالب موجود در وبسایت یا خریداری شده یا توسط تیم طراحی شده ، بنابراین کپی از مطالب به هر نحوی شرعا و قانونا غیر مجاز میباشد.
طاقچه در مقابل استفاده\r\nغیر مجاز ( سوء استفاده ) از محتوای موجود در سایت هیچ مسئولیتی به عهده نخواهد\r\nگرفت و تمام مسئولیت آن به عهده کاربر میباشد.
در هنگام ثبت نام ،\r\nدر ورود اطلاعات دقت فرمائید. در صورت ثبت نام با اطلاعات غیر واقعی طاقچه در قبال\r\nعواقب ناشی از آن مسئولیتی به عهده نخواهد گرفت.
طاقچه به اطلاعات\r\nخصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت\r\nمی‏‌کند.
روز کاری به معنی روز\r\nشنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های\r\nثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. طاقچه به\r\nکاربران خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت نام وثبت سفارش می‌‏دهد.
در صورت بروز مشکل در مرحله نهایی\r\nپرداخت ، مبلغ مورد نظر حداکثر تا 72 ساعت به حساب کاربر بازگردانده می شود ، در\r\nغیر اینصورت حتما با پشتیبانی تماس بگیرید.


کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد\r\nنظر داشته باشند:
بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی\r\nتایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.

کاربران ارسال کننده نظر موظف به\r\nاستفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، قطعا هرگونه توهین\r\nبه فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود.

تمام کاربران حق دارند نظرات خود\r\nرا به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از\r\nواقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از\r\nوی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به\r\nخوانندگان نظرات واگذار نماید.
\r\n -3 ثبت اطلاعات ارتباطی\r\nشخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت\r\nاینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.
\r\n4 - ازتایپ دیدگاه خود بصورت فینگلیش (زبان پارسی - خط لاتین )\r\nبپرهیزید.
\r\n-5  از ثبت نظرات غیر مرتبط با موضوع\r\nخودداری کنید.
\r\n-6 ازنوشتن اطلاعات حساب بانکی خود در قسمت نظرات جهت پیگیری تراکنش های\r\nمالی جدا بپرهیزید ، در غیر اینصورت طاقچه مسئولیتی به عهدا نخواهد گرفت.
\r\nطاقچه خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت\r\nمشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

دریافت مشاوره رایگان
09370009812